جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی اصطلاحی است که برای جراحی بینی افرادی که دارای دماغ هایی با پوست نازک و اسکلت محکم دارند ، به کار برده می شود. مردان و زنانی که دارای بینی های استخوانی هستند ، اغلب دچار قوز و برآمدگی در قسمت پل بینی می باشند. آن ها می توانند از طریق عمل بینی استخوانی مردانه و زنانه به منظور رفع برآمدگی بینی خود ، دست به عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی بزنند. برای آشنایی بیشتر با این جراحی با این مقاله از دکتر نازنین ابدالی ، بهترین جراح بینی مشهد ، همراه شوید.

بهترین مدل بینی استخوانی

جراحی بینی در بین خانم ها و آقایان بیشتر با جنبه زیبایی برای ایجاد تناسب بهتر بین اجزای صورت و زیباسازی چهره انجام می شود.

انتخاب بهترین مدل عمل بینی در طول انجام معاینات و بررسی ها روی بینی با در نظر گرفتن ویژگی های صورت انجام می شود تا نتیجه جراحی بینی استخوانی در مشهد مطلوب تر و رضایت بخش تر باشد.

  • مدل عمل بینی طبیعی
    در این مدل ، هدف حفظ ویژگی های مثبت بینی و رفع مشکلات و ایرادات ریختی و ایجاد شکلی استاندارد، متناسب با سایر اجزای صورت دنبال می شود.
  • مدل عمل بینی عروسکی یا فانتزی
    این مدل در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارد و در آن ، بینی بسیار کوچک شده و قوسی محسوس روی تیغه بینی ایجاد می شود و نوک بینی به سمت بالا هدایت می شود.
    این مدل برای صورت درشت و پهن ، ظاهری نامتناسب را ایجاد کرده و توصیه نمی شود.
  • مدل عمل بینی نیمه فانتزی
    این مدل در واقع از ویژگی های خاصی دارد و نهایتاً مدلی را خلق می کند که چیزی بین عروسکی و نچرال است. در این مدل نیز هماهنگی و هارمونی بین تغییرات ایجاد شده در بینی و سایر اجزای صورت ، در خلق نتیجه ای دوست داشتنی و رضایت بخش از جراحی بینی استخوانی در مشهد حرف اول را می زند.

💕مشاهده نمونه جراحی های بینی استخوانی در مشهد💕

جراحی بینی استخوانی نمونه جراحی بینی - دکتر نازنین ابدالی جراحی بینی استخوانی - دکتر ابدالی

📞جهت دریافت وقت مشاوره برای عمل بینی استخوانی در مشهد ، لطفا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 📞

09038560089

جراحی بینی استخوانی با چه مدلی بهتر است ؟

نازک بودن پوست ویژگی است که موجب می گردد تغییرات و اصلاحات انجام شده بر روی بینی کامل مشهود و پیدا باشد از طرفی استحکام استخوان این نوع بینی ها ، این امکان را به پزشک می دهد که در ایجاد تغییرات در بینی با مدل مد نظر ، آزادی عمل داشته باشد. جراحی بینی استخوانی با هر سبکی که بیشتر برازنده صورت باشد ، دارای نتایج مطلوب و رضایت بخشی خواهد بود. البته این را نیز نباید فراموش کرد که همین نازک بودن پوست بینی به همان اندازه که می تواند در داشتن نتیجه موفق موثر باشد ، می تواند با نشان دادن خطای احتمالی به وجود آمده توسط جراح بینی نیز موجب ناراحتی و ناضایتی بیمار گردد. لذا به منظور رسیدن به هدف ، انتخاب بهترین دکتر عمل بینی استخوانی در مشهد که در کار خود مهارت و تجربه کافی داشته باشد را نباید نادیده بگیرید.

بهترین جراح بینی استخوانی در مشهد

وجود قوز بر سطح پل بینی از جمله بزرگ ترین نگرانی های هر متقاضی رینوپلاستی استخوانی می باشد. با توجه به اینکه حذف برآمدگی موجود بر پل بینی باعث فاصله میان استخوان بینی می شود و جراح می بایست با شیوه هایی صحیح و اتصال این دو استخوان به یکدیگر ، از ایجاد ظاهری نامناسب پیشگیری کند.

بیشتر داوطلبان عمل بینی استخوانی ، هنگام برگزیدن یک پزشک معتبر ، حساسیت بالایی به خرج می دهند. در صورتی که پزشک روش های درستی در جهت انجام عمل زیبایی بینی از جمله جراحی بینی استخوانی استفاده نکند و یا نتواند استخوان این عضو را به درستی به هم نزدیک کند نه تنها سبب ایجاد مشکل در تنفس بیمار می شود بلکه  زیبایی چهره آن ها را نیز به دلیل ایجاد فرمی نامناسب کاهش می دهد.

از این رو جستجو و تحقیق میدانی دقیق در خصوص یافتن بهترین جراح بینی استخوانی ، از اهمیت بسزایی برخوردار است و مراجعه کننده باید حتما برای کسب بهترین نتیجه از رینوپلاستی خود به این نکته مهم توجه داشته باشد.

اگر قصد دارید نتیجه مطلوبی از نتیجه این پروسیجر دریافت کنید بهتر است بهترین جراح بینی استخوانی را انتخاب کنید و  برای اینکار می بایست نمونه کارهای مختلف پزشک را بررسی و ارزیابی کنید. از بهترین متخصصان عمل بینی استخوانی در مشهد باید از تجربه ، تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد که تمام این موارد باید در نمونه کارهایش یافت شود.

همچنین مشهورترین جراح عمل بینی استخوانی در مشهد ، رینوپلاستی های بسیاری چه از نوع استخوانی و چه گوشتی را طی سال های طبابت خود انجام داده و به تمام چالش های حین عمل آگاه است. به همین دلیل افراد می توانند با اطمینان از تجربه بالای متخصص  ، جراحی بینی استخوانی خود را به ایشان بسپارند و از نتیجه دریافت شده رضایت کامل را کسب کنند.

جراحی بینی استخوانی 1 جراحی بینی استخوانی در مشهد 2 جراحی بینی استخوانی در مشهد 3

علل ایجاد قوز در بینی های استخوانی

برآمدگی و قوز بینی به دو دلیل به وجود می آید که در زیر شرح داده ایم:

  • ژنتیک : برآمدگی پل بینی می تواند ژنتیکی و به دلیل وراثت بوده و فرد به صورت مادرزادی دارای این عارضه باشد. در این حالت وقتی شخص به سن بلوغ می رسد و رشد بینی او تکامل می یابد ، قوز بینی نمایان می گردد.
  • ضربه : علت دیگری که می تواند سبب به وجود آمدن قوز بر روی بینی افراد گردد ، ضربه خوردن به بینی فرد می باشد که ممکن است در اثر تصادف یا به هنگام ورزش اتفاق بیافتد. در این شرایط مشکلات تنفسی نیز ممکن است بروز نماید.

هزینه جراحی بینی استخوانی در مشهد

اگر شما از اشخاصی هستی که دارای بینی استخوانی بوده و قصد عمل بینی استخوانی در مشهد را دارید ، باید ابتدا بهترین جراح بینی استخوانی مشهد را یافته و به مطب وی مراجعه نمایید. پس از معاینه و مشاوره در زمینه عمل بینی خود می توانید نسبت به هزینه جراحی رینوپلاستی آگاه شوید.

عوارض جراحی بینی استخوانی

عمل بینی استخوانی به واسطه تهاجمی بودن ماهیت آن ، عاری از عارضه نیست اما کلید به حداقل رساندن این عوارض و تضمین تجربه کردن یک جراحی بی خطر و امن ، سپردن عمل به دست بهترین جراح بینی استخوانی است. بدون شک یکی از توصیه های بهترین جراحان این حوزه به بیماران ، این است که درک روشنی از پروسیجر به دست آورند و دقیقاً بدانند که از جراحی چه انتظارات منطقی دارند.

جراح بینی خوب ، علیرغم اطمینان به کار خود و نتیجه خوب از جراحی ، بعنوان بخشی از تعهد و تجربه خود ، در طول جلسه مشاوره ، با هدف اگاهی رسانی به بیمار ، در خصوص عوارض جانبی بالقوه این فرایند نیز توضیحات مفیدی را می دهد. زمانی که عمل بینی تان را به دست یک جراح ماهر و با تجربه می سپارید ، هر چند دامنه وسیعی از عوارض جانبی ، مهار می شود و از وقوع آنها جلوگیری به عمل می آید ولی برخی عوارض هستند که هیچ ارتباطی به سطح مهارت جراح نداشته و بعنوان واکنش نرمال بدن ، بعد از جراحی ، در یک دوره زمانی موقت ، اتفاق خواهند افتاد. در ادامه به بیان آنها پرداخته ایم :

  • درد : خوشبختانه ، اولاً دوره تجربه درد بعد از این فرایند زیبایی کوتاه است ، ثانیاً ، پزشک برای مدیریت و کنترل آن داروهای مسکن را تجویز می کند و ثالثاً ، بسیاری از زیباجویان این فرایند ، عمل بینی را بعنوان یک تجربه بدون درد یاد می کنند.
  • ورم و کبودی : این دو عارضه را می توان نشانه ای از واکنش بدن برای مقابله با تهاجم وارد شده به بینی و تلاش آن برای بهبود دادن ناحیه جراحی شده تلقی کرد. این دو عارضه نیز موقتی هستند و در مدت زمان کوتاه تری فروکش می کند.
  • خونریزی: بعد از جراحی ممکن است در طول یک تا دو روز اول ، خونابه از بینی تان خارج شود. در زیر بینی گاز استریل قرار دهید و با آغشته شدن آن به خون ، بلافاصله آن را تعویض کنید.

آیا این عمل بینی استخوانی برگشت پذیر می باشد ؟

در صورتی که مراقبت های لازم را بعد از جراحی بینی استخوانی در مشهد به درستی انجام دهید ، این امکان وجود نخواهد داشت که قوز بینی مجددا به سر جای خودش بازگردد. به دلیل اینکه در این عمل از گرافت های غضروفی و استخوانی استفاده می شود احتمال افتادگی بینی و نوک آن تقریبا به صفر می رسد.

اقدامات قبل از جراحی بینی استخوانی

  • همچنین اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید ، داروی به خصوصی مصرف می کنید یا دچار حساسیت دارویی هستید ، پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • از دو هفته پیش از جراحی بینی استخوانی در مشهد ، مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استعمال دخانیات ممنوع می باشد. این مواد سبب اختلال در اکسیژن رسانی به خون می شوند و در روند عمل تاثیر گذارند.
  • در این مدت از دارو های ضد انعقادی همچون وارفارین ، ایبوپرفن ، آسپرین و غیره استفاده نکنید. این دارو ها نیز با از بین بردن غطلت خون احتمال خونریزی را افزایش می دهند.
  • به موقع آزمایشات و عکسبرداری های لازم را انجام دهید و نتیجه آن ها را در اختیار دکتر بینی خود بگذارید.
  • از یک هفته پیش از عمل بینی استخوانی در مشهد ، از مواد غذایی مغذی و مایعات بیشتری استفاده کنید.
  • پیش از جراحی بینی استحمام نمایید.
  • از 8 ساعت قبل از عمل چیزی میل نکنید. ( حتی آب )
  • روز عمل خانم ها از داشتن آرایش ، لاک و زیور آلات خودداری نمایند. آقایان نیز موظف به اصلاح ریش و سبیل خود می باشند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی

  • بعد از انجام عمل بینی استخوانی در مشهد با دکتر ابدالی ، چنانچه هیچ عوارض خاصی نداشته باشید می توانید به خانه بازگردید.
  • از قرار دادن عینک بعد از انجام جراحی بینی استخوانی رو پل بینی تان خودداری کنید.
  • از حضور در اماکنی که در آن ازدیاد جمعیت وجود دارد ، خودداری کنید ؛ زیرا ممکن است ضربه ای به بینی تان وارد شود.
  • داشتن تغذیه ای سالم که سرشار از پروتئین ، فیبر و آهن می باشد روند ریکاوری را سرعت می بخشد.
  • بعد از انجام جراحی سعی کنید که به میزان زیاد آب بنوشید ؛ زیرا به دلیل نفس کشیدن از دهان در چند روز اول دچار خشکی خواهید شد.

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی استخوانی

بعد از انجام عمل نمی توانید به سمت پهلوها بخوابید و بهتر است در حالیکه سر خود را به کمک چند بالش به سمت بالا نگه داشتید استراحت کنید.

چسب زدن به بینی استخوانی

بعد از اینکه پزشک گچ یا آتل بر روی بینی تان را بر می دارد روی آن چسب می زند این امر باعث کاهش هرگونه تورم و بهبودی اسکار خواهد شد. پروسه چسب زدن یک امر بسیار مهم می باشد سعی کنید با کمک پزشک این فرآیند را به خوبی آموزش ببیند و در مواقعی که دکتر خوب عمل بینی استخوانی در مشهد برایتان مقرر می کند به خوبی این کار را انجام دهید. این نکته را فراموش نکنید که بینی های استخوانی به دلیل پوست نازکی که دارند مستعد تورم زیادی نمی باشند ، پس مدت زمان کمتری نیازمند چسب زدن هستند.

معمولا توصیه می شود این افراد به مدت 4 هفته بعد از انجام جراحی بینی استخوانی در مشهد با دکتر نارنین ابدالی ، از چسب استفاده نمایند.

دکتر نازنین ابدالی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها