جراحی بینی کج + درمان کجی بینی + دکتر ابدالی

با توجه به علم زیبایی شناسی ، وجود هماهنگی ، تقارن و تناسب در صورت ، باعث افزایش زیبایی و جذابیت خواهد شد. همچنین از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد و تنها عضو برجسته آن است ، بیشترین تاثیر را در زیبایی و تناسبات چهره دارد. در واقع زمانی که بینی با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته و صاف و بدون انحراف باشد ، زیبایی صورت نیز دو چندان خواهد شد. اما گاهی بنا به دلایل مادرزادی یا اکتسابی ممکن است بینی از ایراداتی برخوردار باشد. به طور مثال ممکن است بینی نسبت به محور تقارن صورت زاویه دار بوده و کج به نظر برسد. جراحی بینی که برای درمان و اصلاح این بدفرمی باید انجام شود جراحی بینی کج نام دارد. در ادامه این مقاله از دکتر نازنین ابدالی ، جراح بینی خوب در مشهد ، می خواهیم شما را با این جراحی بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

علت کج شدن بینی

کجی بینی می تواند ارثی باشد یا به دلیل برخورد ضربه و تصادف ایجاد شود. متاسفانه افرادی که از بینی کج برخوردار هستند مشکلاتی همچون خرخر به هنگام خواب ، خشکی دهان ، سردرد ، سینوزیت ، مشکلات تنفسی و غیره دارند.

روش انجام جراحی بینی کج در مشهد

به طور کلی جراحی بر روی این نوع بینی به دو روش انجام می شود : جراحی به روش باز و بسته. نوع روش جراحی به میزان کجی و پیچ خوردگی بینی بستگی دارد. اما بهتر است عمل بینی کج از طریق روش باز صورت گیرد. چرا که در این روش جراح به ساختار بینی دسترسی کامل داشته و قدرت مانور بیشتری دارد.

تفاوت جراحی بینی کج و انحراف بینی

این جراحی از عمل های زیبایی محسوب می شود ، این در حالیست که جراحی انحراف بینی عملی درمانی بوده و بیمه هزینه آن را پرداخت می کند. معمولاً انحراف بینی در ظاهر مشخص نیست اما کجی بینی مختص ظاهر آن بوده و تیغه بینی منحرف شده است. ممکن است افرادی که دارای بینی کج هستند دچار مشکلات تنفسی نشوند اما این امکان وجود دارد که شدت کجی تیغه بینی به حدی باشد که موجب انسداد یکی از سوراخ های بینی گردد. لازم به ذکر است با جراحی انحراف بینی ، هیچ تغییری در ظاهر بینی ایجاد نمی شود و گاها مسیر تنفس تا۷۰ درصد اصلاح خواهد شد.

فیلم جراحی بینی کج

 

هزینه جراحی بینی کج در مشهد

برای اطلاع از هزینه این نوع عمل جراحی ، ابتدا باید بیمار تحت معاینه جراح بینی قرار بگیرد. پس از آن پزشک با توجه به میزان پیچ خوردگی ، شدت کج بودن بینی ، میزان اصلاحات مورد نیاز برای درمان و غیره هزینه نهایی را به افراد می گوید. از همین رو افراد برای آگاهی پیدا کردن نسبت به هزینه آن باید به صورت حضوری به پزشک مراجعه نمایند. اما توصیه می شود اگر قصد انجام جراحی بینی کج در مشهد را دارید هزینه را در اولویت های بعدی خود قرار دهید چرا که هزینه کم نشان دهنده تبحر و تجربه جراح نمی باشد.

دکتر نازنین ابدالی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها